torstai 30. heinäkuuta 2015

I'm flying away

Olen aina pitänyt matkustamisesta joka on yksi syy miksi halusin lähteä vaihtoon. Rakastan uusien paikkojen näkemistä ja uusiin kulttuureihin tutustumista. Kuitenkin pisimmän reissuni olen tehnyt Kreikkaan, enkä ole ikinä käynyt Euroopan ulkopuolella. Vaikka olen aina halunnut päästä USAan silti jos ei muu niin pitkä lentomatka jännittää. USAssa minua ehkä kiinnostaa eniten juuri se kulttuuri ja toinen syy sinne lähtöön oli kieli, koska halusin kyllä ensi sijaisesti Englannin kieliseen maahan.


Puhuin tossa yks päivä host äitini kanssa FaceTimellä kun hän oli käymässä tulevalla koulullani valitsemassa minulle kursseja. Hän myös esitteli vähän koulun tiloja kameran välityksellä. 


Pakollisia aineita mitä minun piti valita oli Englanti, matikka, US Goverment ja sitten joku science -aine. (AFS vaati Englannin ja joko US historyn tai tuon US Govermentin opiskelua) Matikasta valitsin geometrian ja science aineena anatomia& fysiologia -kurssin. Valinnaisia minulle tuli neljä: taidehistoriaa ja kuoroa minulla tulee olemaan koko vuoden ja newspaper puoli vuotta ja fashion design toisen puolen.


Tänään on lähtöön enään tasan kaksi viikkoa aikaa. Yritän tässä varsinkin viimeisinä päivinä nähdä ja viettää aikaa mahdollisimman paljon kavereiden ja sukulaisten kanssa. Pakollisia (tai vähemmän pakollisia) ostoksia on myös tullut tehtyä ja tuliaisten määrä on jo aika suuri ja se on kasvanutkin tässä lähiaikoina lisää. Eihän niitäkään voi olla liikaa vai mitä?:D


Love, Ilona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti