lauantai 5. maaliskuuta 2016

Mardi Gras & Cheerleading update


Tuossa pari viikkoa sitten St. Loiusissa pidettiin Mardi Gras niminen festivaali, joka oli kuulemma toiseksi suurin Amerikassa, New Orleansin jälkeen. Me lähettiin sinne mun host vanhempien ja siskon kanssa junan tyyppisellä metrolla. Se festivaali ei ollut mitenkään kummoinen siitä tuli vähän sellainen kuva että ihmiset tuli sinne vaan juomaan (ja keräilemään koruja). Itse paraati muistutti minua vähän abirekoista mutta karkkien sijaan sieltä tosiaan heiteltiin värikkäitä koruja. Me ei siellä kuitenkaan kovin kauan viihdytty.





Mä siis aloitin marraskuussa koulun junioriedustus cheerleading joukkueessa, jonka kanssa siis kannustettiin koripallo peleissä ja painimatseissa. Lisäksi kauden loppupuolella eli helmikuun alussa päästiin esiintymään koko koulun edessä! Se oli kyllä tosi upee kokemus:) Mutta mun joukkueen lisäksi pääsin myös harjotteleen edustusjoukkueen kanssa jos joku vaikka sattuisi tulemaan kipeäksi tai jotain. Ja joku sitten mursi(?) jalkansa joten minä otin hänen paikkansa siinä esityksessä. Ja mulla olikin sitten siinä pari edeltävää viikkoa joka päivä reenit tai peli paitsi yksi sunnuntai oli vapaa. Pep assembly, missä esiinnyttiin oli kyllä aika jännittävää! Varsinkin koska mun piti tosiaan opetella kaksi rutiinia ja tehdä ne peräkkäin:D Loppujen lopuksin kaikki meni hyvin ja se oli ohi liian pian!


 Pääsin myös mukaan kaunnustamaan edustusjoukkueen kanssa seniori -illassa, joka oli sen joukkueen viimeinen kotipeli ja se oli kyllä ihana kokemus! Se oli mun sellanen haave jonka en uskonu et oisi käyny toteen. Oli kyllä niin haikeeta kun noin viikko sitten meillä oli mun joukkueen kanssa viimeinen peli, mutta oon vaan kiitollinen kaikesta mitä pääsin näiden joukkueiden kanssa kokemaan. (Nämä kuvat on siitä edustusjoukkueen pelistä)




Love, Ilona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti