tiistai 25. elokuuta 2015

Lantern Festival 2015

Jo tässä vaiheessa kun olen ollut täällä melkein kaksi viikkoa aloin vahingossa ensin kirjoittamaan englanniksi:D(Oiskohan se ollut parempi valinta tän kirjotuskieleks?) Toisaalta tuntuu että se on mennyt tosi nopeasti, mutta silti on se varmaan pisin aika mitä olen ollut pois kotoa. Tässä on kuitenkin ollut niin paljon kaikenlaista tekemistä ja viikko koulua ja kotiläksyjä on jo takana. Olen kyllä tykännyt kursseistani (anatomia&fysilogia kurssin päädyin vaihtamaan biologiaan vaikean sanaston vuoksi) ja olen tavannut mukavia ihmisiä. Suokikseni on tullut kuoro -tunti, koska se on vähän rennompi, pidän laulamisesta ja siellä on päässyt vähän enemmän juttelemaan muille.



Käytiin viime perjantaina mun host siskon ja -äidin kanssa tälläsillä "lyhtyfestivaaleilla". Ne oli St. Louisin kasvitieteellisellä puutarhalla. Ympäri tätä puutarhaa oli rakennettu kaiken näköisiä tälläisiä kiinalaistyylisiä rakennelmia samasta materiaalista, josta tehdään paperilyhtyjä ja lisäksi esimerkiksi lautasista ja muovimukeista. Kaikki rakennukset oli todella upeita, varsinkin kun valot vihdoin laitettiin päälle.









Love, Ilona







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti